اس ام اس

❤عِشقـــــِ گمشدِه❤

دختر که باشی با باورهایت بازی میشود...!

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

همانند کودکی هق هق میکنم که مادرش او را تهدید کرده که اگر بار دیگر اشک بریزد او را میکشد !

آرزوهایم مثل بادبادک هایی در آسمان مغزم به این سو و آن سو میروند و من هر چه خودم را بالا میکشم نمیتوانم بگیرمشان !

سخت است فراموش کردن کسی که با او همه چیز و همه کس را فراموش می کردم !

ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها تمام من تاول زده از آشی که نخورده ام !

گاهی فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که
خیلی دوستش دارم ….!

هنـــــوز هــــــمـ گاهـــی دلتنگــــ میشـــومـ، نهـ برای تــــو...
بـــــرای آن کســــی کهـ فکــــــر میکردمـ تــــو بــــودی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

سه شنبه 26 اسفند 1393برچسب:,

9:26 |- ALONGIRL -|
Design: Bia2skin.ir